Porovnat
Všechny kategorie
Uživatelské menu

ČASTÉ DOTAZY

1. Můžu změnit nebo stornovat objednávku?

Odeslaná objednávka je krátce po přijetí v našem systému předána na kolegy v prodejnách, kteří se postarají o její kompletaci. Zásilku není možné v tomto okamžiku z technických důvodů již měnit. Odstoupit od smlouvy můžete tak, že zásilku nepřijmete nebo ji vrátíte.

2. Jakým způsobem můžu vrátit zboží?

Pokud vám dodané zboží nevyhovuje a chcete jej vrátit, máte právo odstoupit od kupní smlouvy, bez udání důvodu, do 14 dnů od převzetí zboží.
Pro usnadnění procesu je vám k dispozici ke stažení Formulář pro odstoupení od smlouvy ZDE.
Zboží, které chcete vrátit, nám společně s vyplněným formulářem zašlete nebo předejte osobně na prodejně v Šumperku, na adrese Žerotínova 2833/46, 787 01 Šumperk.
Zboží, zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození. Zboží je nutné vrátit kompletní, včetně příslušenství, s dokumentací, čisté a v nepoškozeném stavu, s originálním obalem.
Zaplacená kupní cena včetně nákladů souvisejících s dodáním zboží vám budou vráceny na účet, z nějž byly uhrazeny, pokud nám v odstoupení od smlouvy neuvedete jinak.

3. Jak postupovat při reklamaci zboží?

Vadné zboží můžete reklamovat ve lhůtě dvou let od jeho převzetí, případně ve lhůtě delší, pokud byla při koupi poskytnuta ke konkrétnímu zboží.
Reklamaci můžete uplatnit prostřednictvím formuláře, jež se nachází na eshop.kinekus.cz nebo e-mailem na adrese eshop@olinhobby.cz nebo telefonicky na čísle 734 747 047  nebo korespondenčně na adrese Zadon Hobby s.r.o., Sušice 12, 571 01 Moravská Třebová.
Reklamované zboží nám zašlete přepravní službou na adresu Žerotínova 2833/46, 787 01 Šumperk nebo osobně předejte v kterékoliv prodejně Olin v České republice, jejichž seznam je uveden na www.olinhobby.cz
Zásilka s reklamovaným zbožím musí obsahovat reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), kopii prodejního dokladu, detailní popis reklamované závady a aktuální kontaktní údaje kupujícího. Pro usnadnění je vám k dispozici Formulář reklamačního listu, který naleznete ZDE.
Pro účely reklamace přijímáme reklamované zboží pouze v čistém a hygienicky nezávadném stavu.

Přihlášení do newsletteru proběhlo úspěšně.
Něco se nepovedlo, kontaktujte nás

Košík obsahuje nepovolené položky

Košík je prázdný

Zobrazit košík

Zboží bylo přidáno do porovnání

Prosím čekejte...
Objednávku nelze dokončit, zkuste to prosím později